ZAJTRK S KOKOSOM IN DOMAČO GRANOLO

ZAJTRK ALERT
Po naravi sem sladkosned. Moj najljubsi junk food so vedno sladkarije🧁🍫🍰🍬 ali pa mcdonaldsov pomfri🍟😎 

Že nekaj časa si pri teh stvareh ne postavljam nobenih omejitev, moram pa priznat, nikakor ne morem “umiriti” svoje kože in sumim, da ima hrana nekaj s tem. Tako da sem si zadala, da bom sladko zadovoljila na drug način kot s čokolado in ostalim kar mi pride pod roke😅 

Sladkor in predelana hrana obremenjujejo telo in slabšijo imunski sistem, povečujejo tudi vnetne procese= staranje. 
Kaj pa ga krepi?
Hrana bogata s C vitaminom, antioksidanti. Sveža zelenjava, tudi sadje, dobre maščobe (npr. avokado, kokos...)

Tako zate imam idejo za perfekten ''breakfast in bed''


 Rabila boš:
1. Jogurt (jaz uporabljam kokosov jogurt, kupim ga v Hoferju:)
2. Domačo granolo brez glutena (recept najdeš na youtube kanalu inbedwithklara)
3. Sveže ali zmrznjeno sadje- kar imaš pri roki

Zraven si dodaj še jutranjo kavico in evo: najbolj izi, lep in dober zajtrk je ready!!